Prípadová štúdia

Alcohol Killer

Promile kalkulačka alebo ako sme priniesli klientovi návštevnosť v hodnote 23 370 €

Cieľ projektu

Naším cieľom bolo priniesť relevantnú organickú návštevnosť na web klienta Alcohol Killer, ktorý ponúka nápoj urýchľujúci odbúravanie alkoholu z tela. Chceli sme pritiahnuť používateľov práve v momente, keď túto informáciu najviac potrebujú – keď konzumujú alkohol.

Identifikácia cieľovej skupiny

Cieľovú skupinu sme presne určili na základe základnej funkcie produktu – urýchlenie odbúravania alkoholu z tela. Primárnou cieľovou skupinou boli muži aj ženy vo veku 18+, ktorí pijú alkohol alebo sa chystajú piť a následne potrebujú vedieť, kedy budú triezvi. Tento segment sme identifikovali ako kľúčový pre úspech kalkulačky, pretože priamo rieši ich potrebu v reálnom čase.

Riešenie

Implementovali sme na web klienta promile kalkulačku, ktorá pomáha používateľom vypočítať hladinu alkoholu v krvi. Do kalkulačky sme zároveň integrovali informácie o účinnosti nápoja Alcohol Killer, čím sme ukázali jeho overené účinky priamo na mieste, kde ich cieľová skupina hľadá. Kalkulačka tak nielen riešila aktuálny problém používateľov, ale zároveň propagovala produkt klienta v prirodzenom kontexte.

Výsledky boli nad očakávania.

Vďaka promile kalkulačke sme na web priniesli 77 900 organických klikov. Ak by sme túto návštevnosť získavali prostredníctvom PPC reklamy, priemerný klik by stál 0,30 €, čo znamená, že sme klientovi ušetrili 23 370 € na reklamných nákladoch.

Návratnosť investície (ROI)

Náklady na vývoj a implementáciu promile kalkulačky boli 2 000 €. V porovnaní s úsporou 23 370 € na PPC reklame to predstavuje návratnosť investície (ROI) viac ako 10-násobok pôvodného nákladu, čo z tohto projektu robí mimoriadne efektívny marketingový nástroj.

Výzvy

Najväčšou výzvou bolo presvedčiť klienta o výhodnosti vývoja a implementácie promile kalkulačky na web. Argumentovali sme tým, že nástroj nielenže priamo rieši potreby cieľovej skupiny, ale zároveň poskytuje okamžitú hodnotu a zvyšuje pravdepodobnosť, že používateľ využije produkt klienta.

Záver

Tento projekt je ukážkou, ako dobre premyslená a užitočná funkcia na webe môže priniesť značnú pridanú hodnotu. Klientovi sme pomohli nielen získať organickú návštevnosť, ale aj efektívne odkomunikovať hlavné výhody jeho produktu práve v momente, keď ich používateľ najviac ocení.

Výsledky našej práce

!

.

Vďaka promile kalkulačke sme na web priniesli 77 900 organických klikov.

!

.

Návratnosť investície (ROI) viac ako 10-násobok pôvodného nákladu

!

.

Hodnota návštevnosti 23 370€

zmysluplné partnerstvá prinášajú výsledky. 

Počas našej viac ako 10 ročnej cesty sme pomáhali plniť ciele aj týmto značkám.